fredag 21. september 2012

C O R O K I A ★



Idag fikk vi inn de "fineste" Corokiaene på jobben!! Klarte ikke å holde meg, så måtte ha en ny plante med meg hjem. Har jo en fra før, men disse var så store og fine at jeg ikke klarte å motstå :) Har sett litt rundt omkring på blogger at noen sliter med å holde liv i den, men etter min erfaring med denne planten må jeg si at jeg synes den er kjempe enkel. Har gitt den veldig lite vann, og middels med lys. Har stått litt inne i ett rom her hos meg, og det har gått helt fint:)
 
















Corokia, nyhet på Plantasjen til 79.90,- Har bestilt inn denne til messen!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ønsker alle en riktig god helg!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ps. Wiii, kun 1 uke til interiør og boligmessen Bergen og bloggtreff!! Gleder meg! Sees vi?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Klem Jeanette


9 kommentarer:

  1. Så fin den var da! Den var litt sånn høstaktig, synes jeg :)

    Ja, her telles dagene mot neste helg! Jeg må selvfølgelig jobbe fra 14.30 på lørdag og fra 9-15 på søndag, men skal få med meg fredagen og noen timer på lørdag tenkte jeg!

    Ønsker deg en koselig fredagskveld, og helg=)
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  2. Jeg er blant de som sliter å holde liv selv i en Corokia!
    Langt fra grønne fingrer ja...
    Sees om 1 uke -JIPPI ;)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  3. Hei søte deg,
    takk for alle de varme og gode ordene du legger igjen hos meg - du er underbar!

    Jeg skulle så gjerne besøkt deg oftere, men tiden strekker dessverre ikke til. Vit at jeg setter umåtelig pris på dine besøk *hoppende glad*

    Jeg er i Italia neste uke, hvis ikke hadde du funnet meg i Bergen ;)

    Ønsker deg en fin weekend. Jeg har endelig litt alenetid, mannen jobber sent og jeg sitter med en chablis, Love actually og laptopen min *lykke*
    -Maia

    SvarSlett
  4. Hei Jeanette :)
    Tusen takk for koselig hilsen hos meg ღ
    Jeg elsker denne herlige planten, men
    jeg fikk den ikke til... kanskje jeg må
    gi det et forsøk til :) - er i alle fall
    veldig stilig! Ønsker deg en fortsatt
    fin helg, stor klem fra Mette

    SvarSlett
  5. Herlig!!
    Har ikke sett den på Plantasjen her hos oss, men kanskje nå... :))
    Det var jo en riktig så fin pris og:)

    Ha en fin lørdag ♥

    SvarSlett
  6. Så fin, tror ikke vi får:(
    Du er så flink og styrer på til messen,sees da og snakkes før det:)

    SvarSlett
  7. Kjempefin! Tror jammen jeg må få kjøpt meg en sånn selv også :)
    God søndag til deg og dine!

    SvarSlett
  8. Nydelig bilde og herlig blomst! Veldig dekorativ og fin!

    Ha en riktig fin søndag! Kos deg masse!

    SvarSlett
  9. Den er så fin den der planten med det vanskelige navnet...!;)
    Jeg skal både på bloggefrokosten og i middagen + mesteparten av messa, så vi ses nok!!:)
    Janniche

    SvarSlett

Takk for at du leser dette innlegget, og legger igjen en kommentar hos meg.Det setter jeg pris på♥